m.n

m.n

  • ۰
  • ۰

m-n

سلام دوستان لطف کنید در این مورد راهنمایی بفرمایید.

پسری هستم25ساله دانشجوی ترم اخر ارشد درحال نوشتن پایان نامه هستم باتوجه به اینکه بورسیه یکی از سازمانها هستم و از نظر شغلی دغدغه ای ندارم ولی مشکل اصلی من سربازیه وهرچند امریه میشم ولی چون حقوق نمیدن تا دوسال امریه و از لحاظ وضع مالی هم وضعیتمون مناسب نیست و از قضاهم از دختر خانمی 19ساله خوشم میاد و ازیه جهت نگرانم پا پیش بزارم بخاطر مساعد نبودن شرایط از طرف دیگه هم اگه بخوام بمونم تا بعد سربازی و بعد اقدام کنم میترسم که از دست بره حالا به نظر شما اقدام کنم یا نه؟یه سوال هم از خانوما دارم اگه همچین فردی با این شرایط بیاد خواستگاری جوابتون چیه؟(ازلحاظ قیافه و هیکل که اونم واسه خانوما مهمه باید بگم که قیافم به گفته دوستان خوبه و قدوقوارمم تقریبا خوبه(180قد-78وزن)

ممنون میشم جواب بدبد...

  • ۹۴/۰۲/۱۹
  • دوست ایران

نظرات (۱)

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

**** ****** *** **** ** *** **** ******** *********

**** ********** ******* *** *** **** ***** ***** ***** **** **** ****** ** ***** ****** *** ** ******** **** * ** *** **** ***** ** ***** *** **** **** ** ******* ****** ***** **** *** *** **** ***** ** ***** ***** * ** **** *** **** ** ******** ***** **** * ** ***** ** **** ***** ****** **** **** * **** *** ****** ** *** ***** ***** ***** ***** ***** ** *** **** ** *** ***** ***** ** *** ****** * *** ***** *** ****** ** ** *** *** **** ** *** *** ***** *** ** ***** **** ** ** ****** **** *** ***** **** ** *** ***** **** ********* ******* *********** ***** * **** ** **** **** ****** **** **** *** ** ***** ** **** ****** **** * ********* ****** *****************

***** **** **** *******

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی